Bloggăreală

Acum ceva timp, nu mult, am intrat într-un grup pe facebook. Bloggări Botoşăneni mi se părea un grup d-ăla unde intră multă lume cu 5 bloguri şi 3 postări, înainte să intru, însă după ce mi s-a acceptat cererea mi-am dat seama că e ceva serios, blogmeet şi cine ştie câte alte lucruri care mie una , mi se păreau super interesante, dar atât de formale încât nu am zis nimic. Nu am zis nimic până am primit un tag într-un comentariu şi am zis ” Vreau să vin şi eu. “. Sincer, mi-am zis că probabil nu va observa nimeni un mic comentariu printre multe, când am primit şi replică am amuţit şi mi-am zis ” Sigur vreau să mă duc ! ” . Ce-i drept, nu sunt timidă, dar mai sunt momente. Şi, bineînţeles, nu m-am dus singură. Ioana a avut bunăvoinţa să mă însoţească, eu aşteptându-mă ca ea să ştie deja despre ce e vorba, să îi cunoască pe cei cu care vorbim, că aşa m-am fixat eu, Ioana trebuie să ştie tot Botoşaniul.

Ei bine, nu a fost aşa şi am ajuns în faţa pub-ului, în întârziere, am intrat. Era jenant că ne plimbam printre mese şi căutam, pe cine ? Nici noi nu ştiam. Poate-s ăia că au laptop, sau poate-s ăia că sunt mai mulţi. Un search pe facebook şi s-a rezolvat, i-am găsit. Oameni ca noi, fără 3 capete, nimic care să mă sperie. Au fost doar lucruri care m-au bucurat. Deschişi la vorbă, am luat şi un interviu, probabil cel mai relaxat de până acum. Ne-au împărtăşit lejer din experienţele lor, din ceea ce simt şi ce cred ei că e un blog, unii cu mai multe cuvinte, alţii cu mai puţine. A ieşit un Blogmeet pe cinste. Sunt nerăbdătoare să ajung şi la următorul, poate cu mai mulţi participanţi. Momentul de suspans pentru mine a fost când mi s-a pus întrebarea : ” care e adresa blogului tău ? “, blogul meu niciodată făcut public. Numai cuvinte de laudă, n-am ce să zic altceva, detaliile tehnice le cunosc, mi-a plăcut că au zis că pentru a scrie pe un blog îţi trebuie pasiune. Asta mi se pare esenţa şi farmecul blogului. Prima intenţie când am deschis pc-ul a fost hai să văd şi eu blogurile lor, ei bine, încă le citesc.

Eu îmi iubesc blogul.

Image

5 thoughts on “Bloggăreală

  1. Toti ne iubim blogul. Sunt copii nostri daca imi permite Gabi sa il citez. Oricum, ne-a bucurat tare mult prezenta voastra.

Leave a comment